موضوعات پژوهشی مدیریت
بررسی تطبیقی کار شیفتگی(اعتیاد به کار) و سکون زدگی
بررسی رابطه بین کانون کنترل و سبک رهبری مدیران
بررسی جایگاه هوشهای چندگانه در پیش برد موفقیت شغلی
تاثیر انتخاب مدیران بومی و غیربومی بر عملکرد سازمانی
بررسی عوامل موثر بر ایجاد وفاداری الکترونیکی (e-loyalty) در کاربران اینترنت
راهکارهای جلب مشارکت مردمی در امر مبارزه با قاچاق کالا
بررسي تأثير شبكه اجتماعي بر عملكرد كسب و كار
بررسي تأثير شبكه اجتماعي، اعتماد بر نوآوري كسب وكارها
بررسي نقش هوشياري كارآفرينانه در درك فرصت هاي راه اندازي كسب و كار
بررسي وشناسايي روشهاي هماهنگي بين دستگاهها وبانك ها براي ارائه تسهيلات وخدمات اشتغال زا
طراحي الگوي مناسب كسب وكار در بنگاه هاي كوچك و متوسط استان
ارزیابي نقش تعاوني هاي توليدي درايجاد اشتغال وتوسعه روستايي
راهكارهاي تقويت واحدهاي تحقيق وتوسعه و جايگاه آن در واحدهاي صنعتي و معدني استان
بررسي و تعيين ميزان كارايي نظام آموزش فني و حرفه اي بر وضعيت بازار كار استان
راهكارهاي عملي جلب مشاركت شهروندان در حفظ و نگهداري اموال عمومي
اهميت و ضرورت توجه به سلامت اداري در سازمان
تاثير آموزش ضمن خدمت بر بهبود فرايندهاي انجام كار و بهره وري
شناخت عوامل موثر در بهداشت (جسم و روان) و نقش آن در عملکرد کارکنان
بررسی زمینههای روانشناختی منجربه تخلفات مالی، رفتاراجتماعی غیرهمگون ناشی از اضطراب، افسردگی، خشم و …در میان کارکنان
بررسی عوامل موثر بر ارتقای بهرهوری نیروی انسانی
شناسایی عوامل موثر در بهبود ارتباطات وایجاد همدلی سازمانی
بررسی عوامل مؤثر بر انگیزش کارکنان بانک وطراحی مکانیزمهای انگیزشی مناسب
بررسی عوامل موثر بر عدالت سازمانی و ارائه راهکار جهت ارتقای احساس عدالت سازمانی در ...
1) ارزيابی آمادگی تحقق و بلوغ اداره الکترونيک ودولت الکترونيکی در کشور (از منظر قانون گذاری ، اجرا و کاربری)
2) انجام پژوهش در زمينه بررسی روابط متقابل عوامل ساختاری از قبيل : سلسله مراتب سازمانی ، ميزان پيچيدگی و رسميت سازمان ها ، ميزان ارگانيک و مکانيک بودن سازمان ها، با فرهنگ سازمانی ، توسط دانشگاه های مختلف
3) انجام پژوهش هايی در زمينه بررسی تاثير و تاثر نظام های آموزش ، ارزشيابی عملکرد ، ارتقاء ، پاداش و ... بر فرهنگ سازمانی و ارائه پيشنهادهای سازنده
4) انجام پژوهشهای بنيادی به منظور استخراج مولفه ها و شاخص ها فرهنگ سازمانی از بين آيات قرآن کريم ، روايات ائمه معصومين سخنان حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری، الگوها و نظريه ها وتجربيات سازمانهای موفق و پيشرو
5) بازمهندسی ساختار سازمانی دستگاه های اجرائی متناسب با ساختار سازمان های توانمند
6) بررسی رابطه تامين معيشت کارکنان با ميزان سلامت فساد اداری
7) بررسی رابطه شفافيت اختيارات ووظايف / قوانين و مقررات با ميزان سلامت / فساد اداری
8) بررسی روابط متقابل مولفه های رفتاری از قبيل: سبک رهبری و مديريت ، وضعيت انگيزش، نوع ارتباطات ، بازی های قدرت و سياست ، ميزان تعارض و تضاد و ... با فرهنگ سازمانی در قالب پروژه های تحقيقاتی مستقل
9) بررسی شيوه های بهره گيری از فن آوری های نوين اطلاعاتی وچند رسانه ای در راستای تسهيل گردش اطلاعات وتواتمندی منابع انسانی
10) بررسی عوامل سياسی موثر در بروز فساد اداری
11) بررسی مدل های کارآمد يکپارچگی خدمات و داده ها در اداره و دولت و اداره الکترونيک
12) بررسی نقش عدالت اجتماعی در پيش گيری از بروز فساد اداری
13) بررسی و ارائه مدلهای استاندارد در لايه های مختلف مدل مفهومی دولت الکترونيک
14) بهينه سازی سيستم های نيازسنجی آموزشی دستگاه اجرائی
15) تبيينمختصات يک محيط کاری مناسب برای توانمندسازی
16) طراحی الگوی اشاعه نهادینه کردن فرهنگ ضد فساد در نظام آموزشی کشور
17) طراحی ساختار کلان کشور با ويژگی های چابکی
18) طراحی ساختار کلان کشور با ويژگی های چابکی ، تناسب و برانداز نگری
19) طراحی شاخص میزان سلامت در ایران
20) طراحی شاخص میزان سلامت در سازمانهای دولتی
21) طراحی مجدد فرآيندهای انجام کار در سازمان های دولتی در راستای توانمند سازی کارکنان و مديران
22) طراحی مدل ارتقاء توانمندسازی کارکنان دستگاه های اجرائی
23) طراحی مدل بهبود مستمر خدمات و زيرساخت اداره الکترونيکی
24) طراحی مدل مديريت کيفيت جامع در ارائه خدمات در دستگاههای اجرائی
25) طراحی نظام توانمندسازی کارکنان دولت در دستگاه های اجرايی دولت
27) طراحی نظام جذب منابع انسانی عدالت محور مبتنی بر ارزشهای اسلامی ، مدل های شايستگی و ايجاد فرصت برابر
28) طراحی نظام حاکميتی دولت الکترونيک در معاونت توسعه مديريت و سرمايه انسانی رئيس جمهور
29) طراحی نظام کارراهه شغلی به منظور استقرار نظام رشد و ارتقاء عدالت محور
30) طراحی و استقرار شبکه مبادله تجارب مديران موفق سازمان
31) طراحی و تدوين کتابچه ارزيابی الگوی تعالی فرهنگ سازمانی
32) مطالعه الگوی ارتباطات سازمانی و رابطه آن با فساد اداری
33) مطالعه تاثير برون سپاری ، انعطاف پذيری ، عدم تمرکز ، متناسب سازی، کل نگری و چابکی بر توسعه کارايی ، اثربخشی و عملکرد
34) مطالعه رابطه ساختار سازمانهای مادر با سازمانهای وابسته
35) مطالعه نحوه توسعه سازمانهای خوب (برونسپار، چابک، برگیرنده)
36) مطالعه و بازطراحی نظام ارتقاء و انتصاب مديران بخش دولتی
37) مطالعه و بررسی روشهای واگذاری خدمات به بخش غیردولتی
38) مطالعه و بررسی نقش دولت الکترونيک در توانمندسازی کارکنان بخش دولتی و شناخت موانع موجود
39) مطالعه و طراحی شاخص ها و استانداردهای خدمت در دستگاه دولتی
40) مطالعه و طراحی شاخص های بهره وری در ارائه خدمات به دستگاههای اجرائی
41) مطالعه، بررسی و تعيين آسيب های ساختارهای غلط مديريتی برای جامعه وايجاد روش های مهندسی مجدد در سازمان ها
سلام خدمت شما بزرگواران این وبلاگ با هدف تعامل علمی دانشجویان دوره کارشناسی ارشد مدیریت منابع انسانی سال 91 پردیس بین المللی سیستان و بلوچستان واحد چابهار تهیه شده است . امید آن است که همگی با کمک هم مطالبی مفید ارائه دهیم.